RumeysaTuana Bebeğim sırt üstü yattığı için sırtı terlemiş az önce baktım. Üstünü değiştirsem uyanır ve bir daha uyumazdı sırtına bez koydum terini çeksin diye ama içim aşırı rahatsız. Siz neler yapıyorsunuz böyle durumlarda
bal_cocuk RumeysaTuana benim bebeğimde çok terler ama asla bişi yapmıyorum zaten üstü de açık uyuyor.
Deletedmom_68 RumeysaTuana ellemiyorum üzerinde kuruyor. cereyanda klima altında vantilatör karşısında yatmıyor bir sorun yaşamıyoruz
Woman35 RumeysaTuana bende teri çeken bi bez vs koyuyorum eğer tekrar terlerse (kontrol ediyorum çünkü bazen sırtına bez koyduğumda daha çok terliyor) üstünü mecbur değiştiriyorum
Woman35 bal_cocuk üşümez mi öyle ? Ben gece terlediğimde üstümü değiştirmezsem o ter üstümde kurudukça çok üşüyorum mesela
RumeysaTuana bal_cocuk Benim de üstü açık uyuyor da bugün biraz fazla terlemiş normalde yan dönüp yatardı sırt üstü yatmış. O yüzden canım sıkıldı annelik işte korkuyorum üşür diye. Uyanır diye de korkuyorum 😂😂
Balyanaakannesiii RumeysaTuana ter bezi kullanıyorum bebeğim cok asırı terliyor üstünü örtmüyorum gecede ter bezini değiştiriyorum
Melis1706 RumeysaTuana benim kizim gece uykusunu agir yaptigi ixin ben cok terliyse mutlkaa degistiriyorum buz gobi oluo ustunde sogursa daha cok hastalik egerki hafifse mendil koyarim gece 2 kere ust degistirdigimi hatirliyorum gecen haftalarda cok sicakti
RumeysaTuana Melis1706 Dayanamadım değiştirdim bende. Uzun kollu vardı üstünde normalde kısa kollu ile uyutuyordum ondan terlerdi heralde. Kısa kollu giydirdim
bebekece RumeysaTuana bazen bez koyuyorum emmek için uyanınca da değiştiriyorum yoksa içim rahat etmez
Melis1706 RumeysaTuana sizinki ne kadar bilmiyorum sicak havalarda gece ip askili zibinla yatiriyorum ince muslin ustune ortuyorum oda hemen bel hizasi.serin aksamlarda sort ve kisa kollu icinde ip askili zibin var yine uzerinede pamuklu battaniye benimki 9 aylik
Alerjikrinit RumeysaTuana çok ıslaksa uyansa da değiştiririm. Ağız mendillerini koyarım eğer idare edecek gibiyse . Ter tehlikelidir üstünde soğursa hasta eder
RumeysaTuana Melis1706 Altı aylık benimki de. Üstüne bişey örttüğüm an ayaklarını kaldırıyor uyanıyor. Kışın napıcaz bilmiyorum