Abide91 Şuan o kadar üzgünüm ki ve bu posta denk geldim, kızım 17 aylık 2 yas sendromun da olduğunu biliyorum doktorumuz söyledi, en zor zamanları dedi, bu kadar zor olduğunu bilmiyordum. ben artık kendimi hep ona bağırırken buluyorum.
Artık kendime hakim olamıyorum, bir yere gidesim yok insanların huzuru kaçıyor, evde durasın yok kafayı yiyorum, bir çocuk 1 sn durmaz mı? Durmuyor.
Her şeyi elleyip herseyi karıştırmak istiyor ve hayırdan asla anlamıyor ister iyilikle söyleyeyim ister kötülükle, inat, sinir, direnme, bağırma vs onları söylemiyorum bile…
Ne zaman geçer bu durum? Ben şimdiden yoruldum 😞