gul2020123 Benim sütüm duru geliyor bebeğim doymuyor ondan mama takviyesi yapıyorum Aptamil ve memnunum doktorum tavsiye etti peki sizin sütünüz yetiyormu mama kullanıyormusunuz
Sevde_Efe41 gul2020123 maalesef yetmiyor 3 bucuk aylık oğlum doğduğunda beri mama takviyeli gidiyoruz kızımda da öyleydi ilk zaman aptamil kullandık ama sonra bebelac geçtik oğlumda sa bebelac kullanıyorum
Meyhoss gul2020123 sma comfort kullandım gaz ve kusma yaptı ardından hipp mamaya geçtim kızım onu kabul etti gaz ve kabızlık vs olmadı çevrede kullananlar oldu hepsinden olumlu sonuç aldım
Hbtn gul2020123 doğduğundan beri mama memeşeklinde gidiyoruz. Hipp kullandım iyi kilo aldırmadı, aptamil normal kullandım. Bunların içinde Palm yağı olduğu için evolviaya yeni geçtim umarım bebeğim kabul eder
edafmo gul2020123 küvezde kalırken hipp cambiotic önermişti doktor onu kullandım ilk 2ay. Sonrasında alerjisi çıktı alerjik bebek Bebelac mama kullandık. Alerji bitince normal Bebelac Gold aldım ama dehşet kabızlık ve gaz yaptı. Şuan sma optipro kullanıyorum iyi gidiyor gibi
gul2020123 Sevde_Efe41 doktorum ver diyor veriyorum valla büyükler verme diyor ne yapalım bırakalım çocuklar aç mı kalsın
Themom_ gul2020123 maalesef yetmiyor çoğunluklu mama meme olarak gidiyoruz doğduğundan beri hipp organic combiotic kullanıyoruz doktor tavsiyesi ile. Ya evolvia ya da hipp demişti hipp ile basladık öyle devam ediyoruz 3 aydır