Acemimom1 ben 8 aylık iken öksürük olmuştu sabah kahvaltısında yarım çay bardağı vermiştim zararı olmamıştı hatta 3 günde öksürüğü kesilmişti doktorun bana verdiği reçetede o ayda yarım çay bardağı ıhlamur verebilirsin yazıyordu sizin ki zaten yaşına girmiş