Kızlar selam. Ben lazere gidiyorum %80 oranın da bitiş garantisi verdiler. 9 aydır gidiyorum 2 seansım kaldı ama maalesef sonuç alamadım. Genitalde agdaya döndüm hatta. Daha önce böyle mağduriyet yaşayıp şikayet eden oldumu, sonuç alabilir miyim acaba?