İyi akşamlar.2 senedir yasmin kullanıyorum. Bu ay düzenli kullanamadım.gec saatte aldığım oldu. Tek gün içmediğim oldu ,üst üste 2 gün içmediğim oldu. Ve kutuda 10 tane ilaç varken dün benden kahverengi bir kanama geldi .bugün de devam etti adet gibi. Ama kahverengi gibi. Adet mı oldum adet değilse neden oldu.Ilaca devam etmeli miyim bilemedim. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi