Yani ilk doğduğunda sütüm yetmiyordu sonra arttı hiç mama vermedim emzirmeyi hep çok sevdim ama artık nefes alamıyorum kalbim sıkışıyor stresten her saniye onunla oynamam ilgilenmem lazım beş dakika kendi halinde kalsa altıncı dakika memeye geliyor bütün gün emzirme ve oyun oynamakla geçiyor nolur bı çözüm yok mu arkadaşlar .artık kafayı sıyırıcam sütten kesemem bu şekilde nasıl kesicem ki durmuyor yok yani..