Eda333 Kızlar prensesim 13 aylık Kışın kasım aralık gibi odasını ayırmayı düşünüyorum çünkü sese karşı çok hassas ve git gide odasını ayırmak zor olacak gibi geliyor Odasını ayıranlar nasıl ayırdınız, ne zaman ayırdınız ve zor oldu mu acaba
Hlalhlalhlal Eda333 doğduğundan beri ayrı hiç yanımızda olmadı.Şimdi beni linçlerler çok bilmiş tayfa.Evimiz küçük,odası hemen yanımızdadır.Ben onun yanındaydım belli bir süre.Öyle yani hiç oda ayırma sorunumuz olmadı
Zeynep_alya24 Eda333 18 aylıkken ayırmıştım hiç zor olmadı ilk günden uyudu gece uyanmadı daha sağlıklı uykusu oldu
tubiiik_ Eda333 8 aylıkken ayırdım zor bi sürec oldu 1 haftada alıstı o 1 hafta bana 1 yıl gibi geldi şubat depremınden sonra yanıma aldım 2 ay yanımda yatırdım sonra tekrar odasında yatırdım ozman zorlanmadım
Nursahmetyusufaras00 33aylik 3yasa 3ay kala olmasi lazm .oğlum Yusuf Aras odası gri boyadık istediğim gibi yatağını aldım zevkli oldu çok 😍 odamız yokdu kayınvalidem birdik Vefat ettiği için bekledim bir süre..imkanlari çok olanlar en azından 1yas geçince ayirablir bence
Eda333 Nursahmetyusufaras00 ewet ya git gide alışıyor çünkü ve kıızm koltuklara çıkmaya başladı yarın bir gün yatağından da düşer diye korkuyorum
Eda333 Hlalhlalhlal herkesin kendi tercihi canım kimse bile diyemez Sonuç olarak sen annesisin onun ve eminim ki daha iyi bilirsin Sağlıklı, uykusu iyi mi tamam o zaman🤗
Yagmursaad Ben de odasını ayırmayı düşünüyorum . Kızım 8.ayına gırecek. Hep aynı odada yattık ama hiç yan yana uyumadık . Zaten o da rahatına çok düşkün . Bir kere yanında uzanayım dedim iki tokat yapıştırdı bana 😂Kendine aıt yatakta yatmayı seviyor Ama ufak bir sesine uyanıp koşuyorum .Ayrı odada nasıl olur bilemedim