Kızlar bebeğim 2 aylık son 1 haftadır geceleri emmek için kalktığında gazını çıkarmıyor veya çok az çıkarıyor ya da alttan çıkarıyor. Uyuyor uyandırmaya çalışıyorum ama uyku tatlı geliyor galiba belki 20 25 dk uğraşıyorum. Sonunda pes ediyorum malesef gece daha zor oluyor malum.
Yarın aşımız var ebeye de sorucam ama size de sormak istedim sizde de aynı durumlar oluyor mu? Ne yapıyorsunuz?