Bebeğimin ateşi var 37 5 en fazla ama 2 gündür sürekli kusuyor ne oldunu neden oldunu bir türlü anlamadım koltuk altına ıslak bez koyuyorum ince giydirdim ayaklarının altına sarımsak zeytinyağı kür yapcam şimdi başka ne yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim