arkadaslar nette bazen yorumlarda goruyorum. 3.5 yas aliyor vs diye. oglum 2.5 yaşında. yeni egitim doneminde yani onumuzdeki ay alinmasi mumkun olur mu. tuvalet eğitimi ve konusmasi var. fiziksel olarakta gelisimi ilerde. 2. 5 yas gibi durmuyor hicbi anlamda. mudurle konussam ise yarar mi ya🙄