Oğlum 1 haftadır ishal doktora gittik antibiyotik verdi kullanıyoruz bu akşam 3 kez kaka yaptı 3 üde siyah demir ilacı kullanmıyor ama ben hamile olduğum için kullanıyorum 6 aylık hamileyim ve emziriyorum acaba sütten geçmiş olabilir mi korkulacak birsey var mıdır? Sutum dokunuyor mu acaba ona