Hanımlar merhaba bebeğim 2 aydır mamayı reddettiği için elimde kalan bi kutu mama var bi kere açtım sonra kapadım yalnız 2 ay geçti üzerinden herhangi bi koku yok zayıfladığı için tekrar vermek istiyorum ama sizce bi denesem mi yoksa riske atmayıp hiç denemesem mi