Herkese merhaba,
Mutlaka konusu defalarca geçmiştir ama ilk sayfada karşıma çıkmadığı için yazmak istedim. Kızım nasıl kendi kendine uyur? Bunu nasıl aşılar ve alıştırırım. Anam babam usulü siz deneyimli ebeveynlere sormak isterim, kitaplarda okuduklarımız ayrı ama bıcırıkların hepsi nev-i şahsına münhasır oldukları için uygulama bambaşka. Şu an hamağında sallanarak uyuyor ama artık hamağına da sığmamaya başladı. Yaşını yeni doldurdu. Fikirlerinizi beklerim, isterim, rica ederim 🌸
Teşekkürler, sevgiler.. 😊