Omurbebek yeni bisiyi ogrenmek icin eski ogrendiklerini tekrarlamayi birakiyolar. Ayni sekilde hatirlayin ilk donmeye basladiginda uykusunda bile donmeye calisiyodu, alkis baybay ogrendigi zaman uyurken bile yapiyodu, sonra yurumeye basladigi zaman uykuya geciste hop ayaklanip dikiliyodu vs. Yeni bisiyi ogrendikce eskileri yapmayi bi sureligine erteliyolar. Ama bu yapmayi bilmedikleri anlamina gelmiyo. Anne olarak evladinizi siz daha iyi bilirsiniz tabiki ama suphe ettiginiz gibi otizm olsa bu kadar zamandir gittiginiz doktor kontrolünde 1kere bile size soylemezlermiydi suphe var diye? İcinizi ferah tutun ama yinede rahatlayamiyosaniz bi doktora götürün