Merhaba arkadaşlar benim kız 7.5 aylık ve doğduğundan beri malesef uyku sorunumuz var büyükdukce düzene girer diye bekledik ama gittikce bozuldu 😥 velhasıl benim minis kendine hiç kundak yaptırmadı kesinlikle, uyku sorunumuz artınca kundak yaptım ve uyudu 2 3 kere oldu bu, kundak yaptırmayan yaparsak uyumayan bebek kundakla mışıl mışıl uyudu, kızım bu kundak işine alışıp hep öyle uyumak ister mi yada sizlerin uyutmak için denediginiz başka alternatif guzel yöntemler var mi ?