Aras210922 Yusufayse ne zaman gazı başladı o zaman 15-20 günlükken filan 😵💫 asla yapmıcam diyordum mecbur kaldım şimdi 11 aylık hala ayakta sallanıyor ☹️ Ne zaman bırakılır hiiiiç bilmiyorum 🤷♀️
acelyaaaa Yusufayse 4. Ay atağında basladik şu an 9 aylik 8. Ay atağında asla sallanmak istemedi çünkü uyumak istemiyordu. Ayakta sallayamiyorum şuan kucakta uyuyor.
motherofLeyla Yusufayse 3.ayda felan sallamaya başladım şuan 4.aydayız hiç ayağımdan indirmiyorum gündüz uyusa bile sürekli ayağımda çünkü indirsem hemen uyanıyor geri dalamıyor bu defa uykuyu alamadı diye mızmız oluyor
seizetheday Yusufayse doğduğundan beri alışkın maşallah ama öyle takıntılı değildir beşikte sallayınca da uyur bazen pış pış yapınca uyur