Arkadaşlar merhaba. 12 günlük bebeğim var. 2455 gram doğdu. İlk doğduğunda hastanede meme ucumu tutamadı silikon meme ucu kullandık ve onunla emzirmeye başladım 3 gün sonra kontrolde sarılığı çok artmıştı ve kilosu 2195 e düşmüştü doktor iyi beslenememiş dedi bir gece fototerapi aldık ve sütümü sağdığımda iki memeden toplam 30 cc süt çıktı. Doktor çok az dedi ve mama başladı 2 saatte bir 1 kez sadece emzirme 1 kez emzirme+30 cc mama devam edelim dedi. Ben şuan silikonu bıraktım bebeğim mememi tutmaya başladı ve sağdığımda 90 cc civarı süt çıkıyor. Sizce hala mama vermeme gerek var mı?