Kızlar benim bebeğim 18 aylık. Konuşmaya çalışıyor. Mesela anne kelimesini öğrendikten sonra herkese bi süre anne dedi. Sonra baba kelimesini öğrenince herkese baba dedi. Bu aralarda abi kelimesini öğrendi her şeye herkese abi diyor. Hayır kızım anne diyorum. Anne demiyor abi diyor. Bana babasına dedesine herkese bu aralar abi diyor. Mesela bana anne babasına baba dedesine dede demiyor. Herkesi anne yaptı sonra baba yaptı sonra abla yaptı şimdi de abi yaptı. Bu durumu yaşayan var mı?