Deletedmom_110 Kızlar 6 ay 23 günlüğüz 7 gün snra doktor geçmemizi söyledi herşeyi kuzu diyor tavuk organik diyor ne yapıyorsunuz nasıl yapıyorsunuz nerden alıyorsunuz yardımcı olur musunuz? Mesela dişi yok tavuk nasıl tüketsin suyunu mu kullanıyorsunuz tek buzluga atıyor musunuz ? Ve fiyat olarak ne kadara alıyorsunuz
Adenveannesi Deletedmom_110 tavuk suyunu kaynatıp buzluğa atıyorum ben kıymayında sebze çorbasına koyup blenderdan çekiyorum şuanlık böyle burada bir organik market var oradan alıyorum tavugu 7 ay 12 günlüğüz
yagmurkokusu_ Deletedmom_110 normal güvendiğimiz kasaptan alıyoruz. Evin içinde tavuk kuzu besleyecek halim kalmadı 😂
Zemherim Deletedmom_110 kuzu eti özellikle küşleme kısmını alıyorum haftada üç kez buzluğa atmıyorum besin değeri düşüyor çok küçük doğruyorum sadece zeytinyağı ile pişirip ne sebze yaptıysam içine kattım zaten çok iyi pişiyor elimle mercimek tanesi gibi ayırt ediyorum şuan 9 aylık oldu eti çok seviyor
Sevval_59 Deletedmom_110 ya o yaştaki çocuk nasıl yesin benim kızım 16 aylik daha 10 a yakın dişi var ama tam yiyemiyor mesela ağzında büyüyor tavuk saçmalamış iyice anca tavuk suyundan corba yapabilirsin bende 2.3 Ay kadar kuzu kiymasi kulallnadim daha sonra 8 aylıkken filan. NOrmal kullandim bu devirde organik nerden bulunacak hadi bulundu hersey cok pahali alamayan jnsanlar napsin halada kizima kemik suyunu kullanırım ılık suyu filan çorbalar pilava filan katarım kemik gelişimi için çok uyi ben 7 aylık gibi kizima işkembe kelle paça yapıyorduk alisti ve çok güzelde iciyor biraz buyunce onlardandır ver çok sağlıklı
Mervenoluyoruz Sizin doktor baya pimpirikli, ben de bahsettiğiniz doktor gibi pimpirikliliyim ama doktorum rahat olduğu için ortayı buluyoruz pimpirikli doktorda zor ya neredeyse 7 aylık olucak bebeğiniz hala ek gıdaya başlatmamış çok ilginç.
Deletedmom_110 Mervenoluyoruz ek gıdaya geçmediğimizi nerden biliyorsunuz 5 ay 11 günlükten beri ek gıda serüvenimiz var sadece tavuk kuzu geçmedik
Adenveannesi Deletedmom_110 150 tl aldım ama küp buz yapıyorum baya gidiyor her yemeğe çorbaya atıyorum birde kasaptan ilikli kemik aldım onu da kaynatıp attım buzluğa arada tavuk suyu arada ilikli kemik suyu tatlandırıyor yemekleri çok iyi oluyor
Mervenoluyoruz Deletedmom_110 yeterince açık yazmamışsınız doktor geçin diyip kıymadan tavuktan bahsedince geçmediğiniz düşünülüyor.
Araymom Deletedmom_110 Canım 5.ayda başlama sebebin nedir mama ilemi besleniyor bebişin yoksa hevesli olduğu için mi . Soruyorum bizde 5 ay 6 günlüğüz çok hevesli biz yemek yerken ağzını açıyor bakıyor anne sütü alıyo bende mi başlasam diye düşünüyorum
Ysgl26 Tavuğu buzluyjeb rebdeleyip çorbasına katuyofum kuzu kıymasını bi kere aldım. Sonra normal kıymaya geötik 2 defa çektiriyorum kıymayı
Ysgl26 Deletedmom_110 annemler yazları köyde oluyo onlar gelirken kesip getiriyolar haşlayıo atıyorum buzluğa . Parça parça. Çorba uapacakken bi parça çıkarıp buzluyken rendeliyorum o şekilde ufaltıp katıyorum çorbalarına
Deletedmom_110 yagmurkokusu_ dana ilik var ya kaç yere sordum ondan sorayım dedim tavukta organik diyor nerden bulcammm anlamadım Migros’ta var donmuş halde oda güvenilir gelmedi açıkçası
yagmurkokusu_ Deletedmom_110 dana aldım bir yer önerisiyle adam hiç bölmüyor koca dana kemiğini verdi bölemem dedi bana birini ayrı birini ayrı birde iliği çıkar et zorlandım kuzu aldım suyunu buzluk kaplarına koyuyorum biz haftada 2 defa çorba niyetine içeriz sarımsaklı baharatlı limonlu. Bebeğime de ayırıyorum. İlikleri çıkmış şekilde güvendiğimiz kasaptan da tavuğu alıyorum kendimize tavuklu pilav yaptığımızda kaynatma da suyunu bebeğime ayırıyorum pilav içinde 2 bardak ayırıyorum. Tavuğu güzelce didiyorum çorbaların içine koyuyorum. Kıyma sevmiyor et yediriyorum onu da kendimize et haşlama yaptığımızda iyice pişirip didiyorum önüne koyuyorum.. buzluğa da atmıyorum gün içinde yediriyorum. Suları atıyorum genelde. Salçasını birde
Mervenoluyoruz Deletedmom_110 anladım ben dananın ilikli kemiğini 8 saat kaynatıp buzluk poşetlerine koydum çorbalarına vs atıyorum tavuğa geçmedim korkuyorum alerjik bi bebek yumurtanın sarısına da alerjimiz çıkınca tavuk denememe kararı aldım tavuk konusunda yumurta tadımında bi sıkıntı yaşamadıysanız yine uzunca süre kısık ateşte kaynatıp suyunu buzluk poşetlerine koyabilirsiniz. Tavuğun kalçalı butu en vitaminli yeri.
Deletedmom_110 Adenveannesi yarın güzel bir gezeyim bulamadım kuzum bugün akşam çıktım dana ilik var hep
Adenveannesi Deletedmom_110 organik Yaşam marketi diye yaz canım haritalara belediyeler böyle yerler açıyor belki sizin oradada vardır
Deletedmom_110 Mervenoluyoruz tşk ederim illa kuzu diyor siz kaçınca ayda danaya geçtiniz ne yapsam bilemedim teşekkür ederim tavuk organik mi alıyorsunuz hangi marka
Deletedmom_110 yagmurkokusu_ açıkcası tavukta bizim tükettiğimiz tavuğu veriyorsunuz doğru mu şifa olsun
Mervenoluyoruz Deletedmom_110 ya açıkçası ben dana etine alerjisi olmadığını tüketip emzirdiğim için emin oldum ve kaynattım. Ne kadar pimpirikli davranırsam o kadar yemeklerde seçici olucağını düşünüyorum. Tabiki alerji boyutunu baz alarak yumurta sarısını fark ettiğim an tavuk benim için 1 yaşına kadar ertelendi şu an 6.5 aylığız 6. Ayda başladım ben çorba yapmaya içine atıyorum birer küp. Tavuğu da dediğim gibi denemediğim için bilgi veremicem ama kayınvalidemler köyde tavuk yetiştiriyorlar bir iki tane rica ederdim getirirler kendileriyle organik organik yapardım, seneye kısmet olur inşallah 😅