Merhaba kızlar oğlum 21 aylık 1 hafta önce tam olarak emmeyi kestik çünkü gece boyu uyumuyordu memedeydi 20 aylıkken başladım azaltmaya kademeli olarak 3 haftada tamamen kestim bu arada ama emerek uyuyan bir çocuktu kesme sürecinde kucağımda dolaştırmaya başladım ama artık gerçekten dolaştıramıyorum bitmiş durumdayım ve gece uyanmasın diye memeden kestiğim oğlum yine sürekli uyanıyor ve kucağımda gezmeden uyumuyor bu olayı nasıl bıraktırabilirim yanıma yatırıyorum yatakta ağlama krizi geçiriyor kalkıyor ayağa demin direndim inat ettim kucağıma alana kadar ağladı kendini paralıyor yani ne yapmam lazım