Blge1 Merhaba emzirme döneminde diş yaptıranlar nasıl yaptınız uyuşması için iğne vuruyolar ya sonra emzirdinizmi bebeğinizi ve ağrınız olduğunda ne yaptınız?
Ysgl26 Blge1 dolgu yaptırdım ve diş çekimi.. her ikisinde de çıksr çıkmaz emzirdim oğlumuç. Pareol kesmezse arvekes te kullanabilirsin demişti doktorum kullandım
Kitapkokusu Blge1 Bana emzirmede sakınca olmadığını söylediler o yüzden emzirmeye devam ettim sonrasında da herhangi bir ağrı yaşamadım.