Dişlerim çok kötü olmuştu artık dayanamıyordum pazartesi günü dışciye gittim ve çekilecek dolgu kanal olacak dişlerim var augamentjn hap verdi içince iki saat emzirme sonrasında sağ dök ardından emzirebilirsin dedi emzirme döneminde yaptirmazdim ama artık dayanacak halim kalmadi bu şekilde ilaç kullanan dişçiye giden var mı ?