Mervesengul Arkadaşlar merhaba 2 aylık kızım var eskiye oranla emme saatlerimiz uzadı bu bende sütün azalmasına neden olur mu?
Tuba Mervesengul bebeğin ihtiyaçına göre süt üretilir. Eğer bebeğin sık sık emmezse o zaman elbette zamanla sütün ona göre azalır ama bebeğinin ihtiyaçını görecek bir şekilde azalır🤗
Burcu22 Mervesengul ne kadar çok emerse o kadar süt gelir canım benimki yarım saat 45 dk emdiğini biliyorum o aylarda her emzirmede su iç su sütü çok arttırıyor
Mervesengul emirhanecozlem normalde 2 saatti bazen her istediğinde veriyordum doktorumuz en az 3 saatte bir emzir kilosu ayına göre yüksek diyince geceleri kendi ne zaman uyanırsa bu 4-4.5 saati buluyor ama gündüzleri 2.5-3 saat arası
emirhanecozlem Mervesengul çok uzun bir süre değil bebeğin emdikten sonra arda kalan sütü sağarsan azalmaz
Mervesengul Burcu22 çok uzun emmiyor ama doyduğunun farkındayım kusuyor çünkü ebemiz sürekli emzir kaşı bile oynasa emzir diyor doktorumuz 3 saatte bir emzir diyor kimi dinleyeceğimi şaşırdım😅