Elif_yaren Kızlar bu telefon nasıl kullanan var mı? Bugün telefon bakmaya gittim teknosaya oradaki çalişan çok övdü. Bende ilk defa duydum bilemedim. Özellikle kamerası nasıl?
benkosarim Elif_yaren hiç tavsiye etmem tecno nun fabrikasında çalıştım en ucuz modeli ona para verene kadar aynj fiyata Samsung alın A13 felan aynj fiyatlara yakınlar tecno pova daha iyi
Yeli53 Benim eşim kullanıyor düşünceni değiştirmek istemem ama güzel kamerası var ve kullanışlı bir telefon çok memnun