Merhaba anneler kızımla tuvalet eğitimine başladık bugün 2. Günümüz , çişi biraz biraz öğrenmeye başladık ama kakayı hiç yapmadı daha , . Sadece tuvalete değil altına bile yapmadı , kaç gün sürer bu durum , normal midir , yaşayan var mı bu durumu ne kadar sürdü merak ediyorum 🙏🏼