Oğlum bir yaşında artık kendimize yaptığım yemeklerin çoğuna ona da veriyorum ama çoğunlukla ona çorba tarzı şeyler çok yapıp yediriyorum öğlen mutlaka yoğurt veririm ek gıdaya başladığımdan beri ben sadece kahvaltı konusunda tıkanıyorum ya hep aynı şeyler veriyorum burda bekleyim arkadaşlardan fikir alırım belki