2 arka arkaya doğumdan sonra adet kanamam oldukça azaldı doğumlarımdan önce çok kanamam varken şimdi çok az ve pembe. 20 güne bi geliyor. Bugün 2. Günü yoğun olması gerekirken baya az durumda. Ağrım da yok bu kanamanın azlığından mi kaynaklanıyor? Doğumdan sonra böyle kanaması azalan oldu mu bu bi sorun mu