Emeltugkan7 Kizlar doğum yapalı 7 ay oldu regl olmadım daha.Regl olmadan ilaç kullanan var mı cerezettaydı galiba o kullanılıyormuş emzirirken,ya da kullanılıyor mu bileniniz var mı acaba???
Hellloooo Emeltugkan7 doktorum doğumdan 38.gün başlattı bana cerezatteyi adet olmadan başlanıyor yani ama o olay şöyle adet olmadan başladıysan 2.pakete başlayana kadar ekmkoruma yapman gerekiyor ilk kutu korumuyor ama adetli başlarsan eğer ek korumaya gerek kalmıyor direk koruma başlıyormuş