Arkadaşlar öncelikle merhaba, bebeğim 4.5 aylık ve doğduğundan itibaren uzanınca gözleri gün içerisindr 4 veya 5 kes hızlıca sağa sola gidiyor. Pediatri nistagmus olduğunu ve bunu nörolok ve göz hekimine göstermemi söyledi. Nörolok 1 yaşından sonra geturmemi söyledi. Anlatmak istdiöim şey aranızda bu durumda olupta iyilrşen varmı?