Canim benim bebegimde bugun tam 5aylik oldu çok şükür ama ben destekle oturtuyorum yani . Yatmaktan hiç memnun değil sürekli bi oturma çabalari . Etrfna yastik koyup oturtuyorum . Cok uzun kalmamak sartiyla . Ama daha mama sandelysine oturabilceğini düsünmuyorum belki oturabilirler ama bilmiyorum denemdim henuz korkuyorum yani😂