ikizannesi2 Hangi marka kullanıyorsunuz, memnun musunuz, kurutma makinesini önerir misiniz? Almak istiyorum ama pişman olur muyum ve hangi marka alsam kararsızım😕
Black54 ikizannesi2 ben altus marka aldım evimin diğer eşyaları profilo fakat kurutma makinesinde altus’u önermişlerdi. Gayet memnunum.
aylinpala ikizannesi2 arçelik benim kurutmam. Kış için çoook büyük rahatlık yazın çamaşırlar zaten dışarda kuruyor😂
Sumeyyekses ikizannesi2 almalısın kesinlikle ben 2 yıldır kullanıyorum keşke daha önce alsaymışım hele ki bebeğim olduktan sonra velinimet çamaşır hiç asmıyorum kendi kıyafetlerimizi geçtim bebeğimin kıyafetlerinden bile nasıl tozlar çıkıyor görmeniz lazım içim rahat rahat giydiriyorum birde ütüleme yapmıyorsun bebeğin kıyafetlerinde zaten kaç derecelerde kuruyor
Nursenaglbtn ikizannesi2 alalı 1 ay falan oldu bayadır araştırıyordum. Hoover aldım hem fiyatı çok uygun hem yorumları çok iyiydi. Isı pompalı olanını tercih ettim. Çamaşırlar yıpranmasın diye. Çok çok memnunum keşke daha önce alsaymışım diyorum. Çok çamaşır yıkayan biriyim renkliler beyazlar ayrı yıkayıp kurutmaya atıp hepsini bi anda kurutuyorum ne asma derdi ne o çamaşırlardan çıkan toz derdi hiçbiri yok 😍
baharbahce ikizannesi2 arçelik aldım ben bikaç ay oluyo bebekle bulunmaz nimet tek tek as topla ütüle vaktim olmuyodu şimdi o zamanı kızımla değerlendiriyorum kızımın uyuma saatlerine göre zaman ayarı yapıyorum bazen o uyuduğunda kurutma bitmiş oluyo katlayıp yerleştiriyorum
Mamimomm ikizannesi2 beko km90 kullanıyorum aşırı memnunum kesinlikle alınması gereken bir şey hem büyük kolaylık bazıları yok kyafetleri eskitiyo falan diyo ama 4 senedir kullanyrm nerdeyse hiç bir kyafetm ne eskidi ne delindi hç bsey olmadı imkan varsa alın brnce
1mucize Mamimomm merhaba bende bu modeli aldım. Hangi modda kurutuyorsunuz acaba bende yeni henüz kurulumu gerçekleşmedi denemedim.
TomrisHatun23 Arçelik kullanıyorum. Kışın zaten kurtarıcı ama yazın da hiç dışarı asmıyorum. Ben çok memnunum.
Beraninannesii ikizannesi2 Hoover kullanıyorum çok memnunum hele uzaktan kontrol olayı çok güzel kullanımı çok rahat 😌
littlemermaid22 ikibalannesii benim makinemde vestel siyah çamaşırlarda kötü koku bırakıyor sizde böyle sorun var mı?
ikizannesi2 Yorum yazan herkese teşekkür ediyorum ortak bi marka olmasa bile anladığım kadarıyla kullananlar çok memnun :))
baharbahce ikizannesi2 Arçelik 9 kmg olan canım sen sorunca baktım şimdi ben mayısın ilk haftası yetkili bayisinden 14bin e almışım mobil alışverişte fiyat farkı çok vardı çünkü