Hocalarım bugün il dışı tayin tercihi için son gündü biz de son anda tercih yaptık aslında yapmamaya karar vermiştik ve yazdığımız bir yerden pişman olduk. Sonuçlar açıklanmadan tercihleri iptal etme şansımız var mı? İl mem’den falan onay kaldırtsak olur mu