Merhaba bebeğiniz el ve parmaklarını keşfediyordur normal bir şey ama sebebi dişte olabilir birde salyası akıyo diyosunuz hem parmakda emiyomuş yani. Benim bebeğim de 3 aylıkken başladı parmak emmeye sürekli ağzındaydı parmakları, kızartana kadar emiyodu salyada akiyodu baya.