gulyabani Kızlar yeni aldım da kamerası herşeyimi belli ediyor olduğumdan daha kusurlu gösteriyor 😂😂 kamera güzelleştirici vs var mı baktım bulamadım
gulyabani Mrltz kız ne zengini eşim ödüycek diye ek mesai yapcak hahah😁😁 çok teşekkürler bebeğim daha güzeli senin olsun inşallah 🙏🏻
Gamzelibulut gulyabani bilmiyom ki kuzum ben genelde arka kamerayla bebegımı çekiyorum arka kamerası çok güzel on kamerası ışık ,açıvs iyi olunca cok güzel çekiyor
bakkalemzigi Normal çekilip üzerine iphonenin kendi efektlerini yapınca güzel oluyor kalite de düşmüyor bir yere atınca 🤣
witcher bakkalemzigi yıllardır iphone kullanıp bunu bilmeyen ben 🤣🤣 tam teknoloji özürlüyüm valla iCloud şifremi bile bilmem kocama soruyom arada 😅 nasıl yapıyoz o efekt isini 🤣🤣
NatashaRomanoff gulyabani iPhone’un kamerası öyle evet 😅 Ben Facetune uygulamasını kullanıyorum gördüğüm kusurları onunla silerek kaydediyorum fotoğraflarımı 😁