Sydazynphyyrnsa Bebeğim 37 günlük gece_gündüz uykularını toplasam 10 saati geçmiyor ve sürekli ağlıyor karnı doyuyr altını temizliyorum yok. Sürekli esniyor ama uyumamak için savaş veriyor resmen.
Duru2019 Sydazynphyyrnsa Gazı olabilir canım. Muhakkak birşeylerden rahatsız oluyor ki ağlıyor. 40 lı bir bebeğin o kadar az uyumaması lazım. Bir dr götür istersen.
Mom103 Sydazynphyyrnsa birkaç gün önce benimki de öyleydi 2 gündür de sürekli uyumak istiyor sağı solu belli olmuyor bu bebelerin🥴🥴😂
Mmbd Sydazynphyyrnsa Kafeinli bisi ictiniz mi ? Cikolata veya ? Ben bi kere cikolata yemistim cok Fena cektim 😱
Zeynep7 Sydazynphyyrnsa ayni durumdaymm dr bzn 15dk uyuyosa o bile yeter dedi her emzrmede memede yada yatagna koyurymm 15dk uyuo hopp geri kuş uykulu bunlar dr yeter dedi bazi bebeklrn firrati böleymiş
Duru2019 Sydazynphyyrnsa Başka bir dr git canım geçmiyorsa. Biz damla kullanmıştık gaz için. Hatta geçmedi hem kolik hem gaz damlasını aynı anda kullandık.