Asel50 tekbasimabakiyorum oturunca ağlıyor sürekli ziplatiyorum bazen yatarak bazen ayna karşısında bazen arı vız vız dinlemeyi seviyor onun eşliğinde bugün banyoda bile denedim çıkınca denedim tutmadı 🥺
Gnll12 Asel50 bide asla inat etmeyin zorlamayın emmesi için relax olun, ya Hadi esmasını okuyun emzirirken
Asel50 Gnll12 sagiyorum 3saate bir bazen o kadar az geliyoki artırmak için ne yapabilirim tahin çok işe yaramıştı bende hemde kilo aldiriyordu bebeğime ama susam alerjimiz çıkınca kesmek zorunda kaldım varmı tavsiye edeceğiniz bişey
bananeabiya Asel50 Allah yardımcınız olsun zor cidden bu meme reddi olayı ama düzelecek diye düşünüyorum 4.ay biraz sıkıntılıymış 🥲
Gnll12 Asel50 beyaz üzüm süt yapıyor, alkolsüz Maltana içecek armutlu şeftalili falan var marketlerde satılıyor süper doktor önermişti bana, ananas meyve suyu, çiğ köfte, bunlar aşırı süt yapan şeyler
Asilmomyyy Aynı aylarda bizde yaşadık 8. Ay civarı oluyor hatta bu ataklarda emme biraz sekteye uğruyor. Hatta 4. Ay atağında ilk çocuğum olduğundan bilincindedir değildim doktorlarda herhangi bir öneride bulunmuyor maalesef. Çok üzülmüştüm emmiyor diye herhalde sütüm azaldı diyordum hatta o aylarda çok az kilo aldı bebeğim tam sınırlarda. Doktor hatta direk mamaya yönlendirmişti ama ısrar ettim önce bebeğime güvendim. Ve aramızdaki bağ memeyi bırakmadan bu süreci atlatmamızı sağladı. Çok zor insan kendini kötü hissediyor ama pes etmeyin. Bende sürekli yürüyerek hareket ederek emzirdim bu süreçte farklı pozisyonları deneyin.
Asel50 Asilmomyyy salı günü bır hafta olacak asla tutmadı ben diğer aylarda hep kucağımda hoplatarak zıplatarak atlatiyordum bu atakları ama bu sefer çok sert oldu stresten sütüm bile azaldı sagiyorum sürekli elektirikli pompayla çok zor Bide alerjimiz var doktorlar doğru yonlendiremiyor ne yazikki enjektörle veriyorum uykusunda biberon veriyorum manada verdigim oluyo gece kilo alımı durmuş çünkü doktor üstüne duş dedi ama alerji durumu bizi mahvetti alerji bölümü il dışında burda sürekli git gel yapamıyorum bide test zor gerçekten iğne batiriyolar deriye sonradan süt urunlerinedemi cikti alerjisi anlamadım doktor mama onerisinde bile bulunmadı 😔