
Merhaba arkadaşlar, 3 aylık prematüre olan bebeğimin alnında böyle bir şişlik oldu birden düşme vurma vs vs asla bir şey yok kendi kendine bir anda oldu ne olabilir sizce ? Niye doktora götürmüyorsun burdasın diyenler eşimle konuştuk sabah özele götüreceğiz