Kızlar ya biberon bir yerden akıtıyor üst kapak kısmından eminim sıkı kapattığımdan aynısından bir tane daha aldım diğerini suluk gibi kullanıcam onda da aynısı oldu mesela yani calkalardan yukarı asagı da çalkalamıyorum ama yukarı az mama değdiğinden kapağından sızıyor içirirken dökülüyor