Zeyneppppp doktor mu baslatti.yani 1 yastan sonra ztn kilo alimi yavaslar genel olarak bence hic kiloya takilmayin.benimki de 14 aylik suan normal kiloda hatta kimine gore az belki de ama sagligi gelisimi yerinde oldgu icin hic kiloya takilmyrm.bol bol emiyor ayrica ek gida da aliyor.bana kalirsa 1 yastan sonra mama gereksiz fos kilo aldirmaktansa ek gidaya agirlik verin, ama yine de siz bilirsiniz tabiki