İyi akşamlar kızlar biz bugün eşimle dolaşırken evimizin yakınlarında bir sevgi evine denk geldik o kadar duygulandım ki bilmiyorum ama içim cız etti çok kötü oldum annesizliği en iyi ben bilirim ki bende küçük yaşta kaybettim annemi çok zor internetten baktım iletişim bilgileri aldım aradım ama tele bakmadılar sanırım geç olduğu için biz eşimle ziyarete gitmek istiyoruz bu mümkün mü daha önce aranızda giden oldumu neye ihtiyaçları olur en çok fikir alabilirmiyim sizlerden