Bizim durmumuzu önceki postlardan bilen bilir bilmeyenler için eşim iflas ettş bi yıla yakındır olduğumuz şehiri terk edip sonra yokluktan zorluktan tekrar dönmek zorunda kaldık bi ilçede yaşıyoruz kiramız şuan 4 bin ev sahibimiz 10 bin yaptı ve yaşadığımız ilçeye göre en pahalı evler 5 6 arasıdır. İtiraz edincede evimden çıkın diyo. Herkeste bize şikayet edin diyor eşimde boşver diyor bi sonuç çıkmaz sonra pisliğine bizi zorla çıkartır ne ev var nede taşıma parası. Acaba şikayet eden sonuç alan varmı acaba eşim asgari ğcret alıyo geri kalan bize sadece 1 buçuk milyar oda zaten eşim 2 bin yol parası veriyor sadece kira ve yol parası -500 lerdeyiz. Üzülecek o kadar şeyim var ki