Biz 3 aylıkken hem sünnet hem dil bagi yaptırdık acibademde.narkoz aldı.
Sorunsuz bi şekilde oldu çok rahat emdi sonrasinda.bebeğim emerken çok terliyordu ve göğüs ucum acıyordu. Ameliyat sonrasında hafif bi kızarıklık vardı sadece. Çok çabuk iyileşti bi süre eldiven taktik elini ağzına goturuyordu tahriş etmesin diye. Hiç bi sorun yasamadik