Canım o neden oluyor biliyormusun hani hamileyken karnimiz büyüdüğü için sırt kemigimiz ve iç organlarımız bebeğe yer açıyor ya doğumdan sonrada orası normale dönüyor o yüzden yaşıyorsun bel ağrısı hatta benm belimde çok hafif bir çukurluk kaldı olabiliyor yani normal doğumla alakası yok sezeryan olanlardada oluyor