GiybetReis Kızlar şimdi anlatırsam çok uzun olacak o yüzden direk soruma geçiyorum. Çok sıvı tüketen 2,5-3 yaş bebekleriniz günde kaç kez çiş yapıyor? Beze değil tuvalete yapan ya da kaçıran bebeleriniz? Günde toplam kaç çiş yapıyor?
lceLady GiybetReis bunu saymadim ama sivi alimini duzene soktum daha az cis yapmasini saglamak adina en azindan wc olayini ogrenene dek
Pol34 GiybetReis şu sıralar hava sıcak çok su tüketiyor 7-8 kere çiş yapmaya gider belki daha fazladır. Kafadan hesapladım. Eğer dışardaysak daha uzun tutuyor evde aklına estikçe yapar. 26 aylık
Selin39 GiybetReis benim kızımda 33 aylık 2 ay oldu bezi bırakalı hava çok sıcak olduğu için çok su tüketiyor 7-8 kez yapıyor . Evde çok sık oturuyor ama dışarı da okadar sık yapmıyor
Mircet GiybetReis 35 aylık sıvı alımı malum çok sıcak havalar gece uyurken bile 1 litreye su içiyordur.Gün içinde hoşaflar meyve suları saymıyorum bile 7 rahat 😂 o kadar çok su içiyor ki çiş denemez bildiğin su 😂