Azraada58 Miracmmm valla belden uyuşma olduysan bazıları kalıcı bazıları 1 sene sonra geciyor canm ama tabi agır iş yaptın mı yine agrır
berkinannesi_ Miracmmm belden uyuşma oldum neler çektim birinde yüzüstü yatim dedim acillik oldum resmen yataktan kalkamadım 10.aydan sonra geçti gitti şükür
Jsjshsh Miracmmm 10 ay oldu eğilip kalkıp bir iş yaparken kendimi zorlayınca ya da ağırıyor malesef inşaAllah geçicidir
Newmother07 Miracmmm bende normal doğum yaptım bel ağrım falan olmadı kişiden kişiye değişiyor sanırım geçmiş olsun umarım atlatırsın 💞
Jsjshsh Pembebulut27 sürekli olarak ağrım yok ama hafif eğilip bir süre o şekilde iş yapınca belim tutuluyor yine malesef
Pembebulut27 Jsjshsh benim sabah yataktan kalkınca dayak yemiş gibi oluyorum eğilip doğrularken canım yanıyor 3.5 ay oldu zamanla azalıyor mu peki
Jsjshsh Pembebulut27 tabi baya bir azalma oluyor sürekli devam eden bir ağrı kalmıyor şahsen bende öyle oldu ama biraz zorlayınca tutulur gibi ağrıyor kitleniyorum sonra geçiyor nerdeyse 19 ay oldu doğum yapalı