O kadar yoruldum ki … hergün sinirden ağlıyorum. Çok inatçı oldu herşeye ağlıyor herşeye insanlara rahatsızlık vermekten yorulduk. Sinirlerim laçka oldu benim mi çocuğum böyle diğer akranlarını görüyorum iyi görünüyolar bense çocuğumu 1 aydır tanıyamıyorum nolur geçiyor diyin ya da nasıl baş edeceğimi söyleyin