Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var hamileliğim de hiç kilo almadım hatta üzerine 10 kilo verdim ne çikolata ne yemek adam akıllı yemedim sadece çocuğa kilo aldıracak şeyler yedim gelişimi hep ileriden gitti çok şükür ödem vs de olmadı sadece çocuğun suyu vs verdiğim 10 kilonun 8ini aldım o da doğumda direk gitti ama Şuan emzirdiğim için asla boğazımı tutamıyorum sürekli çikolata yiyesim geliyor doğurduğum kiloya ulaştım neredeyse ama tutamıyorum işte sizde nasıl olmuştu neler denediniz n’aptınız