Aysun_01 ben doğumdan üç ay sonra adet olmadığım bi günde gittim önce kan testi yaptılar gebelik var mı diye. Gebelik olmadığına emin olduktan sonra da bakır mı ney ondan taktı ya diğerinin adını da hatırlayamadım tam emin olamadım 😂 diğeri daha çok tedavi amaçlı takılır bu bakırlı olan gebelikten korumak için demişti doktor. Hormonlu hormonsuz ne oluyor onu bilmiyorum