Canım Anneler kızım bu ay 3 yaşına girecek. Eylülde burda bulunduğumuz yerdeki anaokulu 3 yaş Grubu açıyor. Saat 9 dan 2 ye kadar . Birde minik 3 buçuk aylık bebeğim var . 3 yaş kreşe gönderen anneler bana destek verir misiniz yani nasıl yaparım sizce göndermelimiyim kenimde çocuk gelişimciyim ama söz konusu evlat olunca bir başka oluyor .